pondělí, října 17, 2005

Co?

Toto je Hejdův blog - block , je to taková vychytávka na vylejvání­ svých názorů,zážitků a objevů na net. Řekl bych že nic nenormální­ho, akorát trochu ůchylnýho :D

Kdo?

Jmenuji se Tomáš, je mi něco okolo 17-ti let a bydlím v Brně. Jsem člověk, kterého baví hudba a nebaví blbost, těm kteří mě znají; nemusím připomínat že se mi říká Hejda

Kdy?

Blockovat mě poprvé napadlo, když jsem si uvědomil jak je to ůchylný, tudíž asi před dvěma dny, realizovat to se mi podařilo překvapivě už dnes

Kde?

Jestli chcete pátrat po mé virtuální osobnosti, tak mě hledejte zde:
Diskuzní servery:

Další­:

  • www.last.fm/user/Arteal - sem se mrkněte, jestli toužíte vidět co jsem v poslední době poslouchal
  • www.libimseti.cz/Hejda_007 - libimseti, njn počet tamních mě známých lidí se kterými jinak nekomunikuji mě dohnal k tomu, abych se tam regl BTW: Debilnější nick jsem vymyslet nemohl :D


Moje výtvory:

  • http://www.kwpeople.net/ - fotogalerie lidí za Kamennýho vrchu - sídliště, na které bydlím, už nějakou dobu se tam nic neděje, ale možná tam blízké době(Možná! :) nějaké foto přihodím, protože návštěvnost to má stále docela dobrou
  • http://www.1bcrew.com/ - stránky brněnské le parkourové crew - le parkour je novej extrémní sport - tohle jsou moji kámoši, co skáčou - DOPORUČUJI CHECKNOUT

Kontakt na mě:

  • mejla : admin[zavináč]1bcrew.com
  • ICQčko : 260972806 (jména se nelekejte :)


To je zatím asi všechno, co přijde dál závisí na na vás (nebo na mě?)
Takže tohle je Konec začátku (nebo začátek konce ? :)
Takže zatím Zdar a take it easy ;)

Žádné komentáře: